Bobby Uczy O Unikalnej Propozycji Sprzedaży w 20 Sekund (i robi to MEGA dobrze)

Bobby Uczy O Unikalnej Propozycji Sprzedaży w 20 Sekund (i robi to MEGA dobrze)

Mirek Burnejko Mirek Burnejko

Wiesz, czym jest unikalna propozycja sprzedaży?

Czasami słucham ludzi po szkołach biznesowych.
Mówią dużo rzeczy o biznesie. Czasami dobrze, a czasami źle.
Trafiła się jedna perełka i została wypowiedziana przez fikcyjną postać.

Jest taki serial Billions.
Głównym bohaterem jest Bobby Axelrod (Axe).
Jest miliarderem. Nie zawsze gra fair, ale rozumie biznes.

W jednym z odcinków tłumaczy swojej żonie, dlaczego jej biznes się nie udał.

Nie wiem, kto pisał ten tekst, ale to mistrzostwo świata.

Nie spotkałem się z tak dobrą analizą biznesu… zajmuje ona 20 sekund i zaczyna się od 45 sekundy.

Laura (żona Axe) zaczęła narzekać na spotkanie biznesowe.

Axe wytłumaczył jej, że jej biznes (i również Laura) nie był gotowy na spotkanie z rynkiem. Powody:

  • Nie było to coś, w czym Laura jest najlepsza na świecie.
  • Była to usługa, której Laura nie wymyśliła.
  • Formuła, której Laura nie wymyśliła.
  • Sposób dostarczenia, który Laura nie wymyśliła.
  • Nic co robiła Laura, nie było możliwe do opatentowania.
  • Nie było też unikalnym doświadczeniem użytkowników.
  • Laura nie zidentyfikowała i nie wyizolowała swojego rynku.
  • Nie pomyślała też o brandingu.

Czy to znaczy, że muszę mieć to wszystko, aby wystartować z biznesem i aby się udało?

NIE !!!

Wystarczy Ci jedna pozycja… no może dwie.
W Akademii używamy standardowego określenia – Unikalna Propozycja Sprzedaży.

Klient musi mieć powód, aby korzystać z Twoich usług.

A wiesz, jaki jest najprostszy z tych elementów?

ZIDENTYFIKOWANIE I WYIZOLOWANIE RYNKU!

A wiesz jak to najłatwiej zrobić na początku?
Gdy nie masz innej przewagi w oczach klientów?

Jeżeli masz 30 lat i pracujesz jako programista i rozwiązałeś problem produktywności w pracy… to Twój rynek to… programista w wieku 29 lat, który ma problem z produktywnością w pracy.

Pomyśl nad tym.
Wracaj do tego artykułu, gdy startujesz z nowym biznesem.


W wolnej chwili odwiedź też Szkołę Pierwszego Klienta, gdzie pomagamy klientom m.in. określić własne unikalne propozycje sprzedaży i pomagamy znaleźć pierwszych klientów. (jeżeli zakup na stronie nie jest możliwy, to napisz na kontakt@akademia.pl – mój zespół coś wymyśli).

Dołącz do społeczności przedsiębiorców z Akademii.

Dołącz do darmowego kursu lub płatnego programu i rozwijaj swój biznes.

Liczba Przedsiębiorców w Akademii

1 9 3 0 6