Oferta pracy

Customer Success Manager (Nie Aktualne)

Zakres obowiązków:

  • Zwiększanie poziomu sukcesu studentów.
  • Wyszukiwanie i implementacja strategii i taktyk zwiększających poziom sukcesu studentów.
  • Praca ze studentami 1:1 w celu zwiększenia ich poziomu sukcesu.
  • Obsługa grup na Facebook ze studentami.
  • Praca nad ulepszeniem materiałów w każdym z aktualnych programów w Akademii.
  • Badanie i analiza opinii studentów i dostarczanie im efektu „WOW”. 
  • Współpraca z zespołem Akademia – sprzedaż, product management i customer support.
  • Zwiększanie parametru – ukończone kursy i sukces per student.
  • Budowa programów lojalnościowych dla klientów.
  • Tworzenie Case Study klientów.
  • Zatrudnienie umowa o pracę lub B2B.
  • Chęć do rozwoju. Akademia szybko rośnie.
  • Myślenie w kategorii startupu – szybkie testy i eksperymenty

Proces Rekrutacji:

  • Video 1 minuta – Dlaczego Ty i dlaczego z nami?
  • Zadania testowe
  • Rozmowa 0,5-1h
  • Projekt płatny 5-10 godzin
  • Okres próbny 1 miesiąc
  • Zatrudnienie + benefity

Benefity:

  • Edukacja (Akademia)
  • Pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz *
  • Pensja + premie od uzyskanego celu + bonus od wyprodukowanych kursów
  • Urlop, ile potrzebujesz + płacimy, jeżeli nie pracujesz na urlopie
  • Opieka medyczna
  • Urządzenia do pracy firmy Apple

Wartości:

  • Efekt WOW
  • Ekstremalna Odpowiedzialność
  • Przezroczystość
Aby rozpocząć nagraj 1 minutowe video (maksymalnie) opowiadające dlaczego Ty i dlaczego z nami.

 

Dołącz do społeczności przedsiębiorców z Akademii.

Dołącz do jednego z darmowych programów i zwiększaj zysk w swoim biznesie.

Ilość Przedsiębiorców w Akademii

8507