Oferta pracy

Community & Customer Assistant

Zr贸b najlepszy krok dla swojej kariery i ca艂ego 艣wiata.

Cze艣膰!

W Akademia.pl (cz臋艣膰 Transparent World Sp. z o.o.) jeste艣my zgranym Teamem, kt贸ry buduje przysz艂o艣膰 edukacji.聽

Nasz cel to umo偶liwienie edukacji ka偶dej osobie na 艣wiecie w szybszy i 艂atwiej przyswajalny, dedykowany spos贸b.

Ka偶dy z nas jest inny – ma r贸偶ne talenty, preferencje, pasje i potrzeby a w obecnym systemie edukacji – podej艣cie do ka偶dego jest takie samo – MY to zmieniamy ka偶dego dnia!

Je艣li podzielasz z nami nasz膮 misj臋, warto艣ci to mamy dla Ciebie dobr膮 wiadomo艣膰!

Powi臋kszamy nasz zesp贸艂 Customer Success i szukamy osoby na stanowisko Community & Customer Assistant, wi臋c je艣li chcesz do艂膮czy膰 do miejsca, gdzie swoj膮 prac臋 b臋dziesz m贸g艂/a nazwa膰 wymarzon膮 to czas, 偶eby艣my si臋 poznali!


Co mamy dla Ciebie na starcie?

  1. Nieocenion膮 satysfakcj臋 zmiany podej艣cia w edukacji! Mamy wiele produkt贸w, kt贸re ju偶 istniej膮 i pomagaj膮 naszym klientom si臋 rozwija膰. Dodatkowo stale pracujemy nad kolejnymi, kt贸re dotykaj膮 wielu obszar贸w edukacji, jak i r贸偶nych odbiorc贸w. B臋d膮c w naszym Teamie b臋dziesz mie膰 realny wp艂yw na rozw贸j produkt贸w, jak i tworzenie nowych.聽
  2. Autonomia – pracuj膮c z nami masz jej od groma. To Ty decydujesz, w jaki spos贸b pracujesz – zdalnie/w biurze, asynchronicznie. Dodatkowo bierzesz udzia艂 we wszystkim, co dotyczy Akademii – Twoje pomys艂y i inicjatywy jako cz艂onka zespo艂u聽 s膮 dla nas bardzo cenne i (je艣li nie znajdziemy wsp贸lnie ich mocno s艂abych stron) wdra偶ane.
  3. Rozw贸j – z jednej strony rozwijasz si臋 z nami, maj膮c dost臋p do wszystkich naszych kurs贸w, wiedzy od naszych instruktor贸w, z kt贸rymi cz臋sto b臋dziesz pracowa膰 bardzo blisko. Za艣 z drugiej strony mo偶liwo艣ci s膮 u nas nieograniczone – je艣li tylko wyka偶esz si臋 pro-aktywno艣ci膮 i umiej臋tno艣ciami, kt贸re mog膮 Ci da膰 awans, dowolny rozw贸j na Twoim stanowisku – nie ma dla nas limit贸w je艣li w gr臋 wchodzi Tw贸j rozw贸j!聽

Zgramy si臋 je艣li...

 

  • Lubisz si臋 uczy膰 i robisz to szybko – w pracy b臋dziesz odpowiada膰 m.in.za pomoc studentom w przechodzeniu kolejnych etap贸w program贸w. Musisz lubi膰 si臋 uczy膰 i robi膰 to efektywnie.
  • Ekstremalna odpowiedzialno艣膰 jest z Tob膮 na co dzie艅 –聽 Twoje obowi膮zki s膮 zawsze wykonane, nikt nie czeka tygodniami na wykonan膮 przez Ciebie prac臋, a Ty bierzesz na klat臋 wszystkie potkni臋cia i zabierasz si臋 od razu do wyprowadzenia wszystkiego na prost膮!
  • Umiesz s艂ucha膰 i masz wielkie pok艂ady empatii – klienci tego potrzebuj膮 i my jako Team r贸wnie偶!
  • Masz doskona艂e umiej臋tno艣ci w komunikacji werbalnej i pisemnej 鈥 b臋dziesz kontaktowa膰 si臋 z klientami Akademii i osobami na kana艂ach spo艂eczno艣ciowych, g艂贸wnie 1:1 na grupach, mailowo, ale te偶 podczas spotka艅 live online czy offline.
  • Dok艂adno艣膰 i szczeg贸艂owo艣膰 masz w ma艂ym palcu 鈥 b臋dziesz na pierwszej linii frontu i twoje dzia艂ania b臋d膮 rzutowa膰 na to, jak klienci b臋d膮 postrzega膰 nasz膮 firm臋. Dlatego bardzo wa偶ne jest, 偶eby艣 by艂 dok艂adny/a i dba艂/a o szczeg贸艂y w komunikacji.

Jako Community & Customer Assistant b臋dziesz mocno wsp贸艂pracowa膰 z Wojtkiem naszym Head of Education & Customers – Wojtek jest bardzo otwartym i cierpliwym Managerem zespo艂u, ale oczekuje od Ciebie te偶 du偶ej proaktywno艣ci i zaanga偶owania.


Oto jakie zadania Wojtek przygotowa艂 dla Ciebie na tym stanowisku:

  • Dbanie o spo艂eczno艣膰 Akademii w postaci zamkni臋tych grup, aby dawa艂y jeszcze wi臋cej warto艣ci u偶ytkownikom.
  • Wspieranie student贸w Akademii w osi膮gni臋ciu sukcesu, poprzez pomoc w rozwi膮zywaniu ich problem贸w, z kt贸rymi si臋 zg艂osz膮.
  • Znajomo艣膰 program贸w Akademii lepiej ni偶 ich autorzy (oczywi艣cie w miar臋 czasu 馃檪 ).
  • Praca ze studentami 1:1 (facebook, email), 1:wielu (facebook, automatyzacja mailowa, live call),
  • Jako osoba, kt贸ra b臋dzie du偶o kontaktowa膰 si臋 ze Studentami, b臋dziesz wspiera膰 nas w ulepszaniu program贸w Akademii.
  • B臋dziesz te偶 wsparciem dla dzia艂u marketingu. Wykorzystuj膮c znajomo艣膰 program贸w Akademii, b臋dziesz pracowa膰 na otwartych grupach, aby te spo艂eczno艣ci te偶 ros艂y i przynosi艂y warto艣膰

Chcemy zatrudnia膰 najlepszych specjalist贸w w swoich dziedzinach, z ogromn膮 聽 przyjemno艣ci膮 porozmawiamy z Tob膮, je艣li:

  • Masz do艣wiadczenie w pracy z klientem
  • Masz do艣wiadczenie w budowaniu spo艂eczno艣ci / obs艂ugi grup.
  • Automatyzujesz swoj膮 prac臋
  • Interesujesz si臋 nowymi technologiami – w ko艅cu chcesz do艂膮czy膰 do firmy technologicznej 馃檪

 


Bonusy

  • Praca w modelu asynchronicznym –聽 Pracujemy ci臋偶ko i m膮drze. Staramy si臋 pracowa膰 40 godzin tygodniowo, ale roz艂o偶enie tego czasu jest zale偶ne od Ciebie.
  • Pensja sta艂a oraz premie – Pensja jest oczywista, ale premie s膮 zale偶ne od kilku element贸w. Cz臋艣膰 naszego zespo艂u tworzy te偶 kursy w godzinach pracy, za kt贸re otrzymuje procent ze sprzeda偶y.
  • Narz臋dzia Apple – Pracujemy na narz臋dziach Apple.
  • Dost臋p do wszystkich kurs贸w w Akademii – Otrzymasz dost臋p do wszystkich p艂atnych program贸w w portalu Akademia.
  • Dedykowany plan rozwojowy – Otrzymasz dedykowany plan rozwojowy na najbli偶szy rok, aby pom贸c Ci z Twoj膮 karier膮 w Akademii.
  • Dodatek edukacyjny聽 – Czeka na Ciebie 3000 PLN do wydania w ci膮gu roku na dodatkow膮 edukacj臋 i konferencje, kt贸re pomog膮 Ci w rozwoju.
  • Ksi膮偶ka od Akademii – Dodatkowo mo偶esz sobie zam贸wi膰 na nasz koszt jedn膮 ksi膮偶k臋 miesi臋cznie.
  • Opieka medyczna w Medicover – ca艂a Twoja rodzina zostanie obj臋ta pakietem opieki medycznej w Medicover.
  • Nielimitowany urlop – minimum 25 dni musi by膰 wykorzystane przez Ciebie w ci膮gu roku. Je偶eli potrzebujesz wi臋cej, to jest to do Twojej dyspozycji.
  • P艂acimy Ci za urlop bez pracy – 200 PLN dodatkowo za ka偶dy dzie艅, je偶eli podczas dnia urlopu nie u偶ywasz narz臋dzi firmowych.
  • Offsite – 2 x w roku zbieramy ca艂y zesp贸艂 i wyje偶d偶amy na 2-5 dni w ciekawe miejsce w Polsce lub poza, aby pracowa膰 i relaksowa膰.
  • Dodatek Coworking – nie chcesz pracowa膰 w domu ani w biurze? Pokryjemy Twoje wydatki na coworking w Twoim mie艣cie.
  • Dodatek Biohackingowy聽 – co miesi膮c 400 PLN na zaj臋cia sportowe, masa偶e, zaj臋cia z medytacji oraz inne rzeczy, kt贸r膮 pomog膮 Ci poprawi膰 Twoje samopoczucie i zdrowie
  • I ci膮gle pracujemy nad kolejnymi atrakcjami, aby budowa膰 zesp贸艂 najlepszych, kt贸rzy zmieni膮 edukacj臋 na 艣wiecie.

To co, nadal chcesz dosta膰 prac臋 swoich marze艅?:)聽

Wy艣lij na kontakt@akademia.pl swoje zg艂oszenie + link do LinkedIn (w dowolnej formie 鈥 mo偶e by膰 to video, portfolio czy wiadomo艣膰 do nas), odpowiedz w nim na pytania:聽

 

Dlaczego to Ty idealnie odnajdziesz si臋 na stanowisku Community & Customer Assistant i dlaczego chcesz z nami pracowa膰?

 

  1. W ci膮gu kilku dni odpowiemy na Twoj膮 wiadomo艣膰 – niezale偶nie od dalszej decyzji.
  2. Je艣li b臋dziesz dla nas dobrym kompanem do dalszych rozm贸w – zaprosimy Ci臋 do wykonania zadania.
  3. Kolejnym etapem b臋dzie rozmowa na Zoom lub w naszym biurze.
  4. Podejmiemy decyzj臋 i jak najszybciej, mamy nadziej臋 – do艂膮czysz do Akademii!聽

Trzymamy za Ciebie kciuki!

Sprawd藕 r贸wnie偶

Do艂膮cz do spo艂eczno艣ci przedsi臋biorc贸w
w Akademia.pl

Liczba przedsi臋biorc贸w
w Akademii
19831